Koningslust dendert door!

... (solo)

8 april 2017 10:00

Tim Wijnands

Vandaag op het programma een wedstrijd tegen de middenmoter Hunsel (RKHVC). Om de weg naar het kampioenschap een goed vervolg te geven moet deze wedstrijd ook gewonnen worden. De start was goed en Koningslust wist meteen de wedstrijd naar zijn hand te zetten. Binnen 10 minuten stond het dan ook al 2-0 voor Koningslust. Na de 2-0 werd Koningslust een beetje overmoedig en dit werd dan ook direct afgestraft door Hunsel 2-1. Met moeite en slecht spel werd de rust gehaald met een 3-1 op het scorebord. In de rust werd een stevig woordje gesproken en de mannen wisten dat het anders moest. De draad van de laatste wedstrijden werd dan ook weer opgepakt in de 2de helft. Diversen doelpunten vielen ondanks het goede keeperswerk van Hunsel. Het samenspel werd wat minder, maar goed. De laatste hordes dienen nog genomen te worden, de leiders hebben er in ieder geval het volste vertrouwen in dat het goed komt. Succes!!!