Eerste Berby overwining

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 2e klasse 402

11 maart 2017 10:00

Adger Jooren

De eerste wedstrijd van de voorjaarscompetitie was meteen een derby tegen Bevo E1. Na het winnen van de eerste wedstrijd in Budel zat het met het zelfvertrouwen wel goed. De wedstrijd voorbespreking werd door de spelers zelf gedaan. Inzet samenspel waren de sleutelwoorden hierin. De start was veelbelovend en na 1 minuut was de eerste mogelijkheid een feit, deze bal belande in het zijnet. Toch was het Bevo dat door 2 afstand schoten de stand op 0-2 zette. Dit moest recht gezet worden want de kansen hiervoor waren er. 5 minuten voor de rust was er dan de aansluitingstreffer, een diepte paas door het midden zette onze spits vrij voor de keeper die er 1-2 van maakte. Ook de 2-2 viel op dezelfde manier. Na de rust was Koningslust de bovenliggende partij. Door goede inzet en samenspel konden de doelpunten niet uitblijven. Niet veel later was het raak, door een mooie combinatie werd onze rechtsback vrijgespeeld en ronde mooi af 3-2. De 4-2 viel in feite ook op de zelfde manier. Bevo drong nog aan maar onze mannen hielden goed stand. Koningslust E1 heeft nu het maximaal aantal punten, 6 uit 2 wedstrijden. Ga zo door!!!