MVC'19 5 (zon) - Koningslust 2 (zon)

MVC'19 5 (zon)

Harm Caelers (schot)
... (vrije trap)
... (e.d.)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

5 april 2010 10:00

Zelden won Koningslust 2 in het recente verleden een wedstrijd in buurdorp Maasbree. Maar vandaag gebeurde dat wel. Vrij laat in de wedstrijd viel namelijk de winnende treffer op een voor Maasbree erg knullige wijze. In de eerste helft was het veldspel van een redelijk niveau. Met een beetje geluk resulteerde dit in een 1-0 voorsprong. De tweede helft was mvc 19 4 iets sterker dan voor de rustpauze. Ook de thuisploeg wist vervolgens te scoren. Doordat bree ook voor de volle 3 punten streed kwam er steeds meer ruimte en nam het aantal kansjes gestaag toe. Af en toe wat pech bij de afronding zorgde dan ook voor enorme opluchting toen alsnog de eerdergenoemde winnende 2-1 viel.