F1 verdiend gelijk tegen Heijthuijsen

Gies Heijnen (schot)
... (intikker)

26 november 2016 10:00

Een spannende wedstrijd van de F1 tegen Heijthuijsen. Vooraf hadden we deze wedstrijd al aangetekend als beslissend voor de competitie, omdat Heijthuijsen nog niet had verloren en dus een goeie stap kon zetten naar het kampioenschap. Daar wilden onze jongens echter niet aan meewerken. De wedstrijd was vanaf de eerste minuut spannend en gelijk opgaand. Aan allebei de kanten waren kansen maar stond een geoie verdediging. Ook de beide doelmannen stonden hun mannetje. Voor rust kwam Heijthuijsen aan de leiding maar vlak na rust zetten koninglust de stand andersom door eeerst gelijk te maken en vercolgens brutaal de leiding te nemen. Helaas konden we het net niet tot het eind volhouden, en maakten de gasten nog gelijk. De gelijke stand was verdiend en een terechte uitslag voor deze mooie wedstrijd.