De laatste wedstrijd van het najaars-seizoen.

ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

ST Panningen/Egchel JO13-2

... (intikker)

3 december 2016 12:00

Beide ploegen waren in de eerste helft heel onzorgvuldig. Het werd een flipperkastspel en de bal bleef niet lang in de ploeg. Er was geen rust aan de bal om een medespeler te vinden om met te combineren en te komen tot een goede aanval. Het spel golfde op en neer en er waren aan beide zijden kleine kansjes. We gingen rusten met een nul-nul op het scorebord.

In de 2de helft begonnen we feller en er kwamen direct enkele goede aanvallen, maar leiden niet echt tot een gevaarlijke doelpoging. Wel kregen we 2 corners, maar hierin waren we niet erg gelukkig. In de 37ste minuut in een klutsbal rond de 20 meter brak Panningen/Egchel voor de eerste keer door onze verdediging en maakte de 0-1. Direct na de aftrap kregen we een kleine kans, maar het geluk was niet aan onze zijde. Er werd over en weer strijd geleverd en dat maakte de wedstrijd leuk om naar te kijken. Doordat we balverlies leden in een van onze betere aanvallen, mocht de tegenstander na een goede counter in de 44ste minuut de 0-2 intikken. Onze jongens waren ondanks de achterstand niet van plan om te verliezen en ze gingen er echt voor. Eigenlijk begon het toen pas een echte wedstrijd te worden. In de laatste 15 minuten lieten onze jongens pas zien wat ze waard waren. We kregen kansen en er werd weer goed gecombineerd. In de 56ste minuut mochten we na 4 goede kansen te hebben gemist wel het net raken. Met een mooi schot uit de 2de lijn scoorde Jonas de 1-2. Het geloof voor de gelijkmaker en misschien zelfs nog wel de winst kwam in de ploeg. Helaas mocht de bal er voor ons niet meer in, waar we minstens de gelijkmaker hadden verdiend maar het was ons niet gegund.

Wij zijn ervan overtuigd dat jullie als team na de winterstop verder zullen groeien en jullie hebben laten zien dat er voetbal in de ploeg zit. Met iets meer geluk hadden we een aantal punten meer kunnen hebben. Jongens wij willen jullie allemaal bedankt voor dit fijne seizoen en we zien elkaar na de winterstop weer terug.

Namens de trainers/coaches en begeleiders Anton, Richard, Sander en Jeroen.