Dubbellecijfers

Assist: Levi Joosten

Onder 11, JO11-1, Groep 3 027

17 september 2016

Na de nederlaag van vorige week tegen Grashoek is Koningslust erop gebrand deze bekerwedstrijd (17-9-2016) winnend af te sluiten tegen ST Egchel/Panningen JO11-4. De eerste thuiswedstrijd begint en het is Koningslust dat meteen de aanval zoek. Het is dan ook meteen de eerste minuut al raak 1-0 voor Koninglust. Koningslust zet ST Egchel/Panningen onder druk en loopt binnen een kwartier uit naar een 6-0 voorsprong. Hierna verslapt de aandacht van Koningslust en ST Egchel/Panningen weet een tegen aanval te plaatsen en scoren de 6-1. Ook hierdoor is Koningslust nog niet op scherp gezet en door een miscommunicatie tussen de keeper en de laatste man scoort ST Egchel/Panningen de 6-2. Voor rust weet Koningslust het weer op te pakken en scoort de 7-2. Na de rust heeft Koningslust geen problemen meer met ST Egchel/Panningen, er wordt met vlagen goed gecombineerd en ST Egchel/Panningen weet geen tegen aanvallen te plaatsen. Hierdoor loopt Koningslust met een 16-2 overwinning van het veld en kan het zich gaan opmaken voor de eerste competitiewedstrijd van het Seizoen, volgende week zaterdag uit tegen ST Panningen/Egchel JO11-2.