Grashoek E1 -Koningslust E1

Koningslust JO11-1

Onder 11, JO11-1, Groep 3 027

10 september 2016 10:30

Vandaag 10-9-2016 staat de derby Grashoek E1 tegen Koningslust E1 op het programma voor de Beker. Het is een mooie nazomerse zaterdag morgen en Koningslust begint goed aan de wedstrijd en weet een aantal kansen te creëren. Echter is het Grashoek dat vervolgens de wedstrijd bepaald de score opent 1-0. Grashoek blijft de bovenliggende partij, maar ook Koningslust krijg zijn kansen om een goal te maken maar weet deze helaas niet te benutten. Grashoek maakt daardoor nog voor de rust 2-0. In de rust wordt alles eer op scherp gezet. Koningslust begint goed aan de 2de helft maar weet de kansen die het creëert niet te verzilveren. Om dat Koningslust geen goal weet te maken komt Grashoek ook weer beter in zijn spel en weet uiteindelijk uit te open naar een 5-0 overwinning.