Reuver was te sterk.

... (kopbal)

3 december 2016 10:00

Jacco Kempen

Vandaag 3-12-2016 staat de wedstrijd tegen de kampioen op het programma, Reuver JO11-2. Ook al is Reuver kampioen we zijn niet van plan de punten vandaag weg te geven. Het vriest nog ligt aan de grond als de wedstrijd begint waarbij beide teams in het begin aan elkaar gewaagd zijn. Dan is het Reuver dat in de 2de minuut de score weet te openen 0-1. Na een corner wordt de bal onvoldoende weggewerkt waarna Reuver vanuit de 2de lijn de bal inschiet. Koningslust pakt het hierna direct goed op en scoort met een prachtig schot in de 6de minuut de 1-1. Dan is het Reuver dat iets sterker wordt en de wedstijd naar zich toe trekt. In de 19de minuut staat het dan 1-3 waarbij beide goals wederom weer vallen uit slecht weggewerkte corners. In de rust worden de mannen toegesproken en is er weer geloof in een goed resultaat. Koningslust probeert het wel, maar Reuver is net iets beter waardoor ze uit kunnen lopen naar een 1-5 voorsprong. De laatste 5 minuten probeert Koningslust nog aan te zetten en er ontstaan een paar kansen waarbij een schot nog de paal raakt. Hierdoor blijft het 1-5 wat tevens de eindstand is.