Zwaar bevochten overwinning voor de F1 in Meijel

...
Tijs Heijnen (schot)

8 oktober 2016 9:00

In een spannende en gelijkopgaande wedstrijd heeft de F1 uiteindelijk de punten mee naar huis mogen nemen. De hele wedstrijd golfde het spel op en neer tussen de 2 doelen. Koningslust nam vroeg in de wedstrijd de leiding door een mooi samenspel doelpunt van Jesse op aangeven van Tijs.en kon die met veel moeite overeind houden tot de rust. Na de rust ging de strijd in alle hevigheid door. Al snel maakte Meijel gelijk en lang leek het erop dat dit de eindstand ging worden. Kansen waren er genoeg maar de paal hield aan beide kanten een bijna zeker doelpunt tegen. Daarnaast stond de uitblinker van Koningslust vandaag in de goal. Sam hield alles tegen wat er op hem af kwam. Meijel leek de meeste aanspraak te kunnen maken op de overwinning, maar vlak voor tijd werd Tijs vrij gespeeld voor de goal van de tegenstandere en die kans liet hij zich niet ontnemen. Met nog 1 minuut te gaan ging Meijel nog vol voor de aanval, maar dat mocht hun niet meer baten. Koningslust was de overwinnaar.