Koningslust 2 (zon) - RKSVN 2 (zon)

RKSVN 2 (zon)

Bas Lormans (penalty)
Nick Gommans (intikker)
... (e.d.)
Assist: Nick Gommans
Stan Vissers (kopbal)
Assist: Rob Lemmen
Nick Gommans (schot)

Mannen, 2, Groep 3 34

11 september 2016 11:00

W. Verhaegh

Op een zonnige zondag in september stond de bekerwedstrijd tegen RKSVN 2 op het programma. Nadat we de eerste wedstrijd vorige week al hadden gewonnen stonden we er goed voor op in de beker door te gaan. Er waren vandaag 30 supporters aanwezig op de Lust.

We begonnen de wedstrijd goed met in de basis opstelling onder andere de kersverse oom Roel W. en birthday boy Roel Heldens. Na 20 minuten komen wij dan ook verdient op voorsprong. Scheidsrechter Verhaegh fluit voor een penalty voor ons die Bas Lormans beheerst inschiet. 1-0. In de 24ste minuut wordt de stand uitgebreid. Jeffrey lobt de bal over de keeper heen die heel gretig uit zijn doel kwam. 2-0. Verder krijgen wij nog enkele kansen in de 1ste helft. Neer krijgt nog de grootste kans in de 1ste helft maar Koen kan een mogelijk doelpunt voorkomen.

In de 2de helft beginnen wij weer sterk. In de 47ste minuut geeft Koen de bal op Nick die de bal dan makkelijk kan intikken. 3-0. 3 minuten later stoomt Nick op richting de achterlijn. Hij geeft de bal laag en hard voor het doel waarna een Neerse verdediger de bal in eigen doel werkt. 4-0. Hierna krijgt Neer nog enkele kansen maar Roel Hunnekens wordt niet echt getest. In de 76ste minuut geeft Rob de voorzet op Stan die de bal op zijn zeehonds in het doel kopt. 5-0. Mats vond dit weer zo leuk dat hij ook nog maar even een zeehond na moest doen. In de 87ste minuut kan Nick zijn 2de doelpunt van de wedstrijd maken. In een 1-tegen-1 situatie schuift hij de bal gemakkelijk in het doel. 6-0.

Deze overwinning betekent dat wij door zijn in de beker. De volgende tegenstander is nog niet bekend. Volgende week begint de competitie dan eindelijk voor ons. We beginnen met een uitwedstrijd in Egchel tegen hun 3de elftal.