Koningslust 2 (zon) - TSC'04 3 (zon)

TSC'04 3 (zon)

Jeffrey Daniels (intikker)
Assist: Tim Janssen
... (stift)
Assist: Tim Lormans

Mannen zondag, 2, 5e klasse 14

25 september 2016 11:00

W. Coolen

Na de nederlaag van vorige week speelde wij vandaag thuis tegen TSC 3. Op de zonnige morgen waren er ook nog extra veel toeschouwers aanwezig. Dit waren er welgeteld 18.

Nadat de heer Coolen voor de wedstrijd had gefloten begonnen wij wat rommelig. Maar naarmate de wedstrijd vorderde ging het steeds beter en kregen wij kansen. In de 29ste minuut speelt Koen de bal op Jeffrey die de bal stuiterend over de uitgekomen keeper wipt. 1-0. Hierna krijgen wij nog enkele goede kansen en hadden we de score al moeten uitbreiden. TSC kwam in de eerste helft niet verder dan een aantal afstandsschoten.

In de rust werd er verteld dat we snel de 2-0 moesten maken zodat de wedstrijd beslist was. Na 15 seconden was dit al gebeurd. Uit de aftrap van TSC pakt Tim J. de bal af en zet hem voor op Jeffrey die de bal in het doel tikt. 2-0. In de 61ste minuut wordt het 3-0. Peter geeft de bal op Koen die alleen voor de keeper de bal in het hoekje schuift. Hierna worden we weer wat slordiger en dat resulteert in een aantal kansen voor TSC. In de 74ste minuut maken ze zelfs de 3-1. 2 minuten later komt TSC tijdelijk met 10 man te staan nadat hun doelman Jeffrey onder uit haalt. In de 81ste minuut kwam de eindstand op het ontbrekende scorebord te staan. Tim L. legt de bal terug op Koen die de bal in de kruising jaagt. 4-1.

Wanneer wij niet zo slordig waren in de afronding dan was de score nog hoger uitgelopen. Maar het belangrijkste is dat de eerste 3 punten binnen zijn. Volgende week staat er weer een derby voor ons op programma. Dan komt het 2de elftal van Grashoek op bezoek.