VV Kessel E2 - Koningslust JO11-1

Aaron Smets (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 405

27 maart 2010 9:00

Op deze vroege zaterdag morgen speelden we tegen Kessel E2. Het belang van deze wedstrijd was ook bij onze jongens en meisjes bekend , er moest vandaag gestreden worden voor elke meter. Na een goede warming up begonnen we ook goed aan de wedstrijd en het duurde dus ook niet lang voordat we de 1-0 maakten via Ramon. Kessel wist enkele malen gevaarlijk te worden via hun specialiteit, de indraaiende corner maar onze verdediging en keeper waren op hun hoede. Uit een goed genomen corner kreeg Brenda de bal voor haar voeten en zonder na te denken schoof ze de bal in het hoekje ( 0-2 ).  Met 2-0 gingen we ook de rust in en onze toppers waren daar maar al te blij mee, dit mochten we niet meer uit handen geven. De 2de helft speelden we wederom erg geconcentreerd en gaven we achterin weinig weg, als we in de problemen kwamen kon de bal altijd terug naar Dave waar we dan ook af en toe gebruik van maakten. Ramon schoot na een tijdje in de 2de helft zijn 2de van de morgen tegen de touwen ( 0-3 ).  Toen Aaron besloot mee op te komen om de bal voor te zetten vloog de bal pardoes in de goal, was het een schot op doel of een verdwaalde voorzet ? In ieder geval de 0-4 was een feit. De tegengoal kwam uit een lange bal die werd gedragen door de wind waar Dave onderdoor ging, hij verkeek zich een beetje op de bal naar eigen zeggen. Dit was echter voor de statistieken en dus wonnen we dik verdiend met 1-4 van Kessel E2 . Nu genieten van de overwinning en op naar de volgende wedstrijd.