Baarlo 3 (zon) - Koningslust 2 (zon)

Baarlo 3 (zon)

Roel Heldens (intikker)
Assist: Niels Jeuken
Niels Jeuken (afstandschot)
Niels Jeuken (schot)
... (afstandschot)
... (corner)

28 augustus 2016 11:00

Nadat de vossen besloten om zich terug te trekken uit de beker omdat ze op vossenjacht moesten gaan, stond er vandaag een oefenwedstrijd op het programma. Baarlo 3 was vandaag de gelukkige. Ondanks het warme weer kwamen er welgeteld 18 supporters mee naar Baarlo. Zij zagen dat de wedstrijd om 11.03 begon met in ons doel Ash Ketchum.

Het eerste gevaar van de wedstrijd komt van ons. Na 5 minuten geeft koen de bal hard en laag voor het doel. Roel H kan deze intikken maar raakt de bal niet goed. 4 minuten later is Baarlo voor het eerst gevaarlijk, maar Mick kan de bal keren. Net voor de drinkpauze valt het openingsdoelpunt. Roel H maakt een een-tweetje met Niels en schiet de bal dan netjes in het netje. 0-1. Na de drinkpauze start Baarlo beter. Dat resulteerde in een van de vele grote kansen voor de thuisploeg. Maar Mick weet zijn doel nog schoon te houden. In de 33ste minuut weet een Baarlonaar Mick wel te passeren maar dan is het nog Bas die de bal op de doellijn weet weg te werken. In de 40ste minuut speelt Koen de bal op Niels. Niels twijfelt geen moment en knalt de bal in de richting van de kruising in het doel. 0-2. 4 minuten later weet Niels ook de 0-3 te maken. Uit de kluts krijgt hij de bal en schiet de bal rustig in het doel. 0-3. Net voor rust weet Baarlo dan ook nog te scoren. Dit via een afstandsschot die goed in de hoek viel. 1-3.

In de 2de helft is het nog warmer geworden en dit was dan ook te zien aan de spelers. In de 49ste minuut was de 2-3 in de maak. Echter treuzelde de Baarlonaar met het inschieten van de bal voor een leeg doel. Rik kon nog net op tijd ingrijpen met zijn uitschuifbare benen. Hierna krijgt Baarlo nog veel kansen. Meestal kwam dit door slordigheden van onze zijde. Ook kregen wij nog een aantal kansen maar de schot precisie ontbrak nog. 6 minuten voor tijd wordt het wel nog spannend. Uit een corner kan een Baarlose speler helemaal vrij de bal in het doel koppen. 2-3. Hierna weten wij toch de voorsprong nog te behouden en winnen wij met 2-3 van een vierde klasser.