Koningslust JO11-1 - Panningen E3

Panningen E3

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 405

13 maart 2010 10:00

Voorafgaand aan de wedstrijd maakten de leiders de spelers duidelijk dat we tegen Panningen E3 nog iets recht te zetten hadden. Vorig seizoen hadden we na rust geen antwoord meer op het spel van Panningen E3 wat resulteerde in een ruime nederlaag, dit mocht ons vandaag absoluut niet overkomen. Dit waren de jongens en meisjes met ons eens en ze begonnen heel erg goed aan de wedstrijd, na enkele kansen te hebben gemist maakte Ramon onze 1ste treffer. We bleven aandringen en gingen op zoek naar een 2de treffer, deze kwam nadat Aaron een afgeslagen corner ineens op doel schoot.
De vreugde was enorm en we gingen de rust in met een 2-0 voorsprong.
Na de welverdiende rust en ranja begonnen we heel erg matig aan de 2de helft. De eerste kans voor Panningen betekende de aansluitingstreffer (2-1 ). Zou het dan weer na rust foutgaan ? Panningen kreeg weer geloof in eigen kunnen en speelde goed combinatie voetbal. Hier hadden we even geen antwoord op en al snel viel de 2-2.
Gelukkig herpakte onze toppers zich en gingen we mee in het tempo van Panningen wat resulteerde in kansen over en weer. We hadden wat geluk aan onze zijde toen Ramon op de keeper af mocht gaan , hij schoot beheerst de 3-2 tegen de touwen.
Met nog een paar minuten op de klok gaven we de zege niet meer uit handen, een zwaar bevochten zege. Voor Panningen was het zuur maar de toppers van Koningslust waren er maar al te blij mee. Ga zo door dan ligt er misschien nog iets moois in het verschiet.