Bieslo E1 - Koningslust JO11-1

Ivo Schers (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 405

25 mei 2010 19:00

Deze mooie dinsdag avond konden we eindelijk onze wedstrijd tegen Bieslo E1 afwerken. Omdat Meijel E3 al een hele tijd geleden hun laatste wedstrijd winnend wist af te sluiten wisten we dat we moesten winnen om ook kampioen te worden. Meijel E3 in ieder geval ook van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap. Nu terug naar onze wedstrijd. Het publiek uit Koningslust was in grote getallen aanwezig om onze toppers te steunen. De jongens en meisjes zagen dit ook en besloten om er extra hard voor te gaan. Van zenuwen leek in ieder geval geen sprake want Koningslust begon uitstekend aan de wedstrijd. Na welgeteld 3 minuten en 30 seconden stond er al 0-2 op het scorebord na 2 treffers van Ramon Goeden. Onze toppers dachten aan een makkelijke avondje in Bieslo maar Bieslo wou hier absoluut niet aan meewerken en zette er een tandje bij , zonder echt gevaarlijk te worden. Na een tijdje kregen we weer wat kansen maar deze gingen er helaas nog niet in. Net voor rust besloot Ivo vanaf links nog maar een keer uit te halen en deze bal vloog hoog over de keeper in de lange hoek binnen. (0-3). In de rust vertelden we aan onze kanjers dat het allemaal heel goed ging en genoten ze zichtbaar van de genomen voorsprong en het lekker bekertje ranja. De 2de helft was een kopie van de eerste helft . Koningslust creërden kans op kans en Bieslo kwam nauwelijks aan voetballen toe. Helaas wou de bal er niet meer in voor onze kanjers wat ook wel op het conto van de Bieslo keeper mag worden geschreven want deze jongen stond een sublieme 2de helft te keepen. Bieslo scoorde echter nog wel een keer na een foutje op het middenveld van Koningslust (1-3). Nadat we nog wat kansen hadden laten liggen om de score uit te breiden floot de scheidsrechter voor de laatste keer. Onze toppers waren uitzinnig van vreugde want ze hadden in de gaten dat het kampioenschap binnen was. De supporters kwamen het veld op om ons na een speech van Will Janssen te feliciteren en de bloemen en het nodige snoepgoed uit te reiken. Ook kregen ze maar niet genoeg van de kinderchampagne en het douche met de kleren aan was ook een dolle boel. Nu nog een keer frietjes eten van Peet om het kampioenschap extra te vieren. Nogmaals Proficiat met jullie verdiende kampioenschap.
GONA E1 KAMPIOENEN !!!!