TSC'04 3 (zon) - Koningslust 2 (zon)

TSC'04 3 (zon)

... (afstandschot)
... (intikker)
Sander Kurvers (intikker)
Karst Janssen (kopbal)
Assist: Roel Heldens
... (solo)

Mannen zondag, 2, 5e klasse 13

8 mei 2016 11:30

Vandaag stond de laatste uitwedstrijd van het seizoen op het programma. We speelde vandaag tegen de nummer twee TSC’04 3. Een belangrijke wedstrijd dus om plek twee. Om 10.30 uur waren we compleet bij Gromme en konden we naar Tegelen reizen. Eenmaal aangekomen vroeg de barman waarom wij zo vroeg waren. De wedstrijdsecretarissen hadden blijkbaar de wedstrijd een half uur later verplaatst. Dit had JANNES niet aan ons doorgegeven. Een leuker nieuwtje was dat Roel W. weer terug was van zijn trainingskamp in Azië. Verder waren er op deze warme dag 4 supporters meegereisd.

Om 12 uur floot de scheidsrechter dan voor de wedstrijd. TSC mocht aftrappen maar dit hadden ze beter niet kunnen doen. Na 16 seconden ligt de bal namelijk al in hun doel. Peter ontfutselt de bal en geeft hem op Jeffrey die de bal in het hoekje schiet. 0-1. In de 11de minuut gaf Koen de bal aan Sander. Hij kon nog net de bal op het doel schieten. De keeper liet de bal door zijn handen glippen en dat betekende de 0-2. 2 Minuten later is het weer Sander die op doel schiet maar nu heeft de keeper de bal wel. In de 18de minuut krijgt TSC een enorme kans. Na een gekraakt schot kan een Tegelse speler de bal in het doel werken maar hij mikt de bal net langs het doel. Hierna wordt er door ons veel gezanikt op elkaar en dat leidde tot de 1-2. Een afstandschot kon niet door Roel Hunnekens gekeerd worden. Deze werd in de 32ste minuut gescoord. 2 Minuten later gaat onze keeper in de fout en wordt het zelfs 2-2. In het resterende deel van de 1ste helft gebeurd er weinig meer en gaan we met een gelijkspel de kleedkamer in.

In de 2de helft beginnen we weer goed. Na 2 minuten weet Peter, Sander voor het doel te vinden en hij hoeft hem er maar in te tikken. 2-3. In de 54ste minuut breekt dan eindelijk het hoogtepunt aan. Roel W. maakt zijn rentree na zijn trainingskamp in Azië. Door deze goede wissel konden we de score al gelijk uitbreiden. In de 57ste minuut kopt Karst een corner van Roel Heldens in het doel. 2-4. In de 62ste minuut is het bijna 2-5 maar Jeffrey schiet de bal net langs het doel. 4 Minuten later is het ineens 3-4. De behendige TSC speler slalomde door onze verdediging en schiet de bal beheerst binnen. In de 73ste minuut schiet Pipi een hoge bal naar voren die aankomt bij Jeffrey. Hij weet hier wel raad mee en maakt de 3-5. In de 87ste minuut kan Koen ook nog scoren. Echter weet hij de keeper niet te passeren. In de 95ste minuut weten we dan nog wel de score de vergroten. Jeffrey en Peter kunnen vanaf de middellijn alleen naar het doel lopen. Jeffrey geeft de bal niet af aan Peter maar schiet de bal zelf wel in het doel. Na de 3-6 was het gelijk afgelopen en konden we lekker gaan genieten van een koude douche.

Dankzij deze zege hebben we dit seizoen de 2de plaats behaald. In de middag hadden wij ook nog de traditionele Gona 2 quiz gehouden. Hierin bleek dat Ajax kampioen 201? de beste was. Alsnog gefeliciteerd mannen namens de verslagcommissie. Volgende week spelen we op maandag nog de thuiswedstrijd tegen onze buren uit Maasbree. Deze wedstrijd zal om 11 uur starten. Graag willen wij dan ook nog onze uitsupporters bedanken die het afgelopen seizoen met ons mee zijn gereisd. TOPPERS ZIJN JULLIE !!!