Koningslust JO9-1JM - Panningen F3

F-Pupillen (voorjaar), F1, 2e klasse 407

27 februari 2010 11:15

Johan Wijnands

Na een lange winterstop stond vandaag de eerste wedstrijd voor ons op het programma. Dit was tevens de eerste competitie wedstrijd, van deze voorjaarsreeks. Onze tegenstander was Panningen F3. We begonnen voorzichtig, en we hadden over en weer kleine en grotere kansen. Na 10 minuten spelen werd de score geopend en we kwamen op 1-0. We bleven de aanval zoeken, maar helaas konden we het doel van Panningen niet meer vinden. Dus ruststand 1-0. In het begin van de tweede helft was het spelbeeld hetzelfde, en wederom na 10 minuten in de tweede helft konden we de score verdubbelen 2-0, na een dekkingsfout in de Panningense defensie.  Toen lieten we teugels iets vieren, en er werd iets minder scherp verdedigd, waardoor in de 16 minuut Panningen de aansluit treffer kon noteren 2-1.  De Panningense spelers geloofde er weer in, en achteraf gezien niet onterecht, want in de 18 en 19 minuut werd respectievelijk de 2-2 en de 2-3 gescoord.  Het is jammer dat in de laatste minuten Panningen 2 keer kon scoren.  Als we de volgende week ook deze inzet tonen dat mag Reuver zijn borst nat maken, en wie weet gaan we dan met een overwinning huiswaarts.