Gona 3 (2013-03)

Wedstrijdverslagen

Toto

Foto's en film

GONA3: interviews en wedstrijdverslagen Elftal vd Maand Maart!

5 maart 14:45  De eerste thuiswedstrijd van Koningslust 3, Elftal van de Maand Maart, is een feit. De wedstrijdverslagen, foto's, toto-voorspelling, column bestuur en zelfs de eerste interviews zijn gereed. De pagina's zijn al goed gevuld! Klik snel verder en klik op de links van de "elftal van de maand pagina" om alles te lezen.meer »

Gona 3: "Elftal van de Maand" maart (2013-03)

23 februari 15:00  De winterstop is achter de rug en de redactieraad vond het de hoogste tijd om weer een elftal uit te kiezen voor het elftal van de maand. Afgelopen weken stonden twee spelers uit dit elftal volop in de vastelaovesschijnwerpers... tijd om het gehele elftal eens onder de loep te nemen.meer »

2059x gelezen