Elftal van de maand

De redactieraad van V.V. Koningslust is gestart met een pilot "Elftal van de Maand".
Een traject wat gaandeweg nog vorm moet krijgen, maar zeker de moeite waard is om binnen V.V. Koningslust op te starten.
Op deze manier wordt elk team van V.V. Koningslust extra in de spotlights gezet!

Heb je altijd al meer willen weten over de spelers, de trainers, de gewoontes, de sportieve prestaties of wellicht de eigenaardigheden van een team… dan is dit DE kans!

Denk aan zaken als een foto-wedstrijdverslag van het team, interviews, columns, wedstrijdvoorspellingen enzovoorts, waarbij zowel teamspelers, jeugdleiders, ouders als bestuursleden en/of jeugdcommissieleden betrokken worden.

Een diversiteit aan bronnen om het elftal van de maand extra aandacht te geven en zoveel mogelijk te weten te komen.

Enkele spelregels:
- De teams worden in willekeurige volgorde geselecteerd en indien mogelijk wordt rekening gehouden met mogelijke kampioenschappen of andere teamactiviteiten.
- De input kan variëren, afhankelijk wat er door de maand heen verzameld wordt.
- De pagina wordt regelmatig geupdated en aangevuld, hou dus regelmatig de pagina in de gaten voor alle leuke weetjes van het elftal van de maand
- De redactieraad gaat er van uit dat ieder graag een bijdrage hieraan wil leveren zodat het elftal van de maand een leuke informatieve pagina gaat worden.
- Er wordt niet standaard elke maand een elftal van de maand uitgeroepen.

Input:
De redactieraad zal via diverse kanalen input verzamelen, denk hierbij aan: leiders, spelers, ouders, bestuursleden, commissieleden enzovoorts.
Uiteraard mogen de nodige foto's en/of flimpjes niet ontbreken en ook via het speciale "Elftal van de maand" gastenboek kan(mag) iedereen iets vertellen over het actuele "Elftal van de maand"

Wees alvast voorbereid als je benaderd wordt, want dan is “jouw” team:
Elftal van de Maand!

Ideeën zijn uiteraard altijd welkom en kun je mailen naar: [email protected]

De volgende formulieren kunnen gebruikt worden voor het aanleveren van informatie:

•  formulier voor het aanleveren van een wedstrijdverslag.
  •  formulier column van de trainers of leiders.

• Zelf media uploaden? Klik hier.

GONA 3 Quiz

22 april 21:00  Ook tijdens deze editie van ‘’elftal van de maand’’ heeft het elftal weer iets ludieks verzonnen als bijdrage aan het item. Deze editie kun je een felbegeerde en zeer leerzame meeloopdag winnen bij kampioenskandidaat nummer 1: GONA 3!meer »

Elftal van de maand april: Gona 3: foto album beschikbaar..

4 april 18:15  Terug van weggeweest, het elftal van de maand!! Vorig jaar is het helaas net niet is gelukt om kampioen te worden, maar na de winterstop gaat GONA 3 als koploper vol aan de bak om het kampioenschap dit jaar wel binnen te halen. Om GONA 3 te steunen zijn ze deze maand ‘’elftal van de maand’’!!meer »