E2: "Elftal van de Maand" april (2013-04)

28 maart 2013 20:30

De maand maart ligt weer achter ons.
Nadat de senioren afgelopen maand in het middelpunt hebben gestaan, is het in de maand april tijd voor de jongere spelers binnen de vereniging. De maand april staat in het teken van jeugdelftal E2. Zij zijn dan ook Elftal van de Maand April!

Elftal van de maand, april 2013
V.V. Koninglust E2

De E2 is een gemengd jeugdelftal, enkele jongens én enkele meisjes maar met een dusdanig hoog meidengehalte.
Ook in deze leeftijdsgroep is het voetbal erg populair en is het leuk te zien dat ook hier jonge meiden graag een balletje trappen en niet onder doen voor de jongens.

Ben je nieuwsgierig naar dit elftal, hou dan de komende weken hun "Elftal-van-de-Maand"- pagina goed in de gaten!

Tijdens de eerste thuiswedstrijd worden de wedstrijdverslagen gemaakt door:
-  Linda Joosten (moeder van Sem)
-  Benny van den Heuvel (vader van Phebe)

Ook zal er tijdens deze wedstrijd een heuse fotoshoot plaatsvinden van de E2 in actie!

Nieuwe ideeën zijn altijd welkom, mail het de redactieraad.

Hou de pagina dus goed in de gaten, Elftal van de Maand april

Bron: Redactieraad V.V. Koningslust