Verslag najaarsreeks 2015 van de F1

22 februari 2016 9:30

De F1 begon de najaarsreeks met 3 bekerwedstrijden.

Na een spectaculaire 6-6 remise in de eerste partij volgde een kansloze nederlaag in Egchel en een onverdiende verliespartij tegen Leveroij. De laatste partij was wel hoopgevend voor de competitie, die startte met een mooie en zeker verdiende overwinning op Helden. Na 1 wedstrijd aan kop van de competitie, super begonnen. De teams in onze poule waren goed aan elkaar gewaagd en alle teams konden van elkaar winnen maar net zo goed van elkaar verliezen. Een spannende strijd dus. Door wat onervarenheid en soms een beetje te braaf spel verloren we iets meer dan dat we wonnen, om de competitie af te sluiten met een spectaculaire overwinning op Panningen. 12-0! dat gaf een lekker gevoel voor de winterstop. En iedereen was super gemotiveerd om na de winterstop er weer vol voor te gaan.

Topscorer was Quinten en Jort was de enige die de 100 % hield bij het penalty’s trappen.