Verlies tegen hekkensluiter

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Na 5 wedstrijden, 4 punten en heel veel taal en type fouten in de wedstrijdverslagen eerder kwam SVC 2000 3 vandaag op bezoek bij sportpark de Lust voor het affiche Koningslust 2 - SVC 2000 3.
Iedereen kwam alles behalve fris en fruitig aan in de kantine voor de wedstrijd. Althans niet iedereen was aanwezig, Vinnie was een paar minuten te laat en Milan had zich verslapen of hij wilde iets langer tegen de kadetten van zijn vriendin liggen in bed.
Maar goed, we begonnen volle moed en opgeheven hoofd aan de wedstrijd en hadden dan ook meer kansen gecreëerd maar Sander en Hans Klok konden de bal niet achter de keeper schieten.
SVC kwam steeds meer in de wedstrijd en na een dekkingsfoutje kon Freek geen redding meer bieden en de 0-1 stond op het scorebord.
Het werd een verhitte wedstrijd want sommige SVC spelers hadden een kort lontje.
Toen gebeurde het onmogelijke, Mike scoorde alweer, goed en rustig afgemaakt en de keeper op het verkeerde been gezet. Helaas kon Freek geen redding bieden en was de 0-2 na dit weergaloze eigen doelpunt.
Overigens dad Roel S ook nog een sliding gemaakt, dat was dus al het 2e wonder deze wedstrijd.
In de rust wisten we allemaal dat het echt beter zou moeten als we nog een goed resultaat wilden boeken en er was oo k veel geloof in het team.
Voordat ik in de dug-out zat lag de 0-3 al tegen de touwen na een ongelukkige klutsbal.
Hierna domineerden we de wedstrijd, alleen bleek kansen afmaken moeilijk te zijn, Leroy schoot na een goed uitgespeelde kans wild over. Gelukkig schoot Tim na een rebound de 1-3 binnen en er kwam weer wat geloof in de ploeg.
Sander had nog een goede kans maar vergat dat je moet schieten om een goal te maken. Daarna schoot SVC de 1-4 binnen en was de wedtsrijd gespeeld. Leroy schoot de 2-4 nog binnen maar dit waren parels voor de zwijnen aangezien dit 1 minuut voor tijd was.
Volgende week komt DES Swalmen 2 op bezoek, hopelijk kunnen we de puntne in Koningslust houden.