gelijkspel tegen Bieslo 2

Bieslo 2 (zon)

... (corner)
... (e.d.)
Joël Daniels (vrije trap)
... (lob)
Leroy Janssen (intikker)

4 februari 2024 11:15

P.L.M. Verhaegh

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4653226

Welkom bij ht verslag van Koningslust 2, ik wil u alvast inlichten dat ik op het moment van schrijven 24 uur niet meer nuchter ben geweest dus de spelfouten zullen hoogst waarschijnlijk meer dan normaal zijn, je kan mijn dikke lange digitale schrijfpen zuigen.
Nadat we een beetje teambuilding hadden gehad bij café de Poorter gisteravond, moesten we stipt 10.15 uur op sportpark de Lust zijn, deze memo begreep iedereen behalve Micheal Scofield, hij was te laat omdat hij broek was vergeten, normaal heeft zijn vriendin die aan maar Mike wilde hem voor de verandering een keertje aan doen.
Nou ja genoeg over relatie verhoudinge, op naar de wedstrijd.
Helaas ging het bij ons biet echt goed in de beginfase, bij de eerste de beste corner had onze sluitpost Freek een foutmelding in zijn hoofd en sloeg de bal tegen zijn eigen touwen.
Een minuut of 8 later hadden we er veel zin in en schoot onze huis, tuin en keuken Hans Klok (Roel S) van 35 meter de bal erin. U kunt vast wel raden dat dit geen geweldig schot was, de keeper ging op zijn zacht gezegd niet vrijuit en de 1-1 was een feit.
U kunt wel stellen dat het de wedstrijd van de keepers was tot nu toe.
1 minuut later kregen we een vrije trap en schoot Deen (Joel) deze prachtig voorbij de (vreemde) keeper van Bieslo.
De rest van de eerste helft was er nog een belachelijk slechte schwalbe van Karst v M. We hadden ook nog 6 corners waaruit we nog hadden kunnen scoren omdat hun luchtmacht niks voorstelde. Met een voorsprong de rust in.
Helaas hield de voorsprong niet lang stand, een bal door het midden van Millie (Milan) werd doorzien en de bal werd gelepeld over Frekkel.
Onze normaliter betrouwbare keeper had ook nog een katachtige redding, de uitdagende Bieslo spits kon het net niet vinden met een 1 tegen 1 situatie. Applaus Freek.
Kunt u de jongen nog herinneren die de broek was vergeten? Hij had nog een grote kans gemist om ons weer voorbij onze tegenstander te schieten maar kon de bal alleen 2 meter langs het doel plaatsen.
Zeeboei (Leroy) ging op avontuur en pingelde 4 man voorbij, maar kon helaas niet succesvol afronden. Het leek wel of dit in slow motion ging aangezien Leroy ongeveer net zo snel is als Karst J, en dat zegt veel over de Bieslo verdedigers.
Ik moest van iedereen erin zetten dat Roel S een sliding had gemaakt, dat is nog nooit vertoond sinds hij voetbalt.
De 3-2 was een scrimmage die Zeeboei erin werkte, maar Bieslo was hier heel boos over. Rooibos Thee (Roy) kopte de bal door maar hinderde, volgens Bieslo, de kleine keeper. Dit was niet zo volgens de scheids en na wat praten en een gele kaart werd er verder gevoetbald.
We hadden de overwinning op onze lippen maar in de laatste minuut vergat Unnounced (Kai) de bal weg te werken en deze werd binnen gewerkt.
Eindstand 3-3