Gelijkspel in Beringe

5986NN
BERINGE
tel. 077-3074431

De openingswedstrijd van de competitie stond vandaag op het programma, Bevo 3 - Konnigslust 2.

Koningslust kwam met een aantal nieuwe aankopen voor de boeg. Luka en Bas stonden vandaag in de basis, je kon i de 1e minuten van de wedstrijd zien dat ze nog moesten wennen aan het niveau, bij hun vorige team was het tempo aanzienlijk lager.
De 1e helft ging gelijk op, maar Koningslust kreeg na een goede opening van Pipi naar Lars de 1e kans maar helaas kon onze huis, tuin en keuken Hans Klok het niet afmaken. Ook Roel had zijn rentree tussen de palen vandaag, die een goede redding had na een afgemeten voorzet van Beringse kant. Helaas kreeg Koningslust een welbekende scrimmage tegen, wat eigenlijk gewoon een andere term is voor k.t goal is, dat resulteerde naar de 1-0 achterstand.
In de rust hadden we volle moed dat het nog goed zal komen.
De 2e helft gebeurde veel met in het begin een menigsverschil tussen de scheids en onze bank.
De 1-1 werd door Sander binnen gekopt, na een goede pass van Aron op Pipi die op de lat schoot, naar onze diesel tractor Sander.
Beringe was alleen gevaarlijk met voorzetten, waar Roel weer een goed redding verrichte met zijn knie, wellicht een goed idee om hem mee te nemen in de selectie om onze gebruikelijke krokettenplukker competitie te bieden.
5 minuten voor tijd werd Koningslust een penalty gegeven die  Roel "Hans"Smedts koeltjes tegen de touwen werkte.
De laatste 5 minuten was overleven. Aron had een bal nog goed weggekopt maar helaas ging het in de laatste minuut toch fout na weer een voorzet die van een halve meter werd binnengekopt, 2-2
Na de aftrap werd ook meteen afgefloten. Helaas geen 3 punten maar volgende week tegen Polska Football Club een nieuwe kans.