Koningslust 1 - SVEB 1

Roy Bos (intikker)
Bram Rongen (schot)

13 augustus 2016 18:00

De eerste wedsrijd na een lange voorbereiding waarin het "planken van Chretien" centraal stond.

We begonnen prima en wisten sveb op alle fronten te overtreffen.

Bram Rongen werd goed vrijgespeeld en wist het overzicht te bewaren door Roy Bos een intikker te gunnen. 1-0.

We wisten de bal goed in de ploeg te houden en met snelle diepte ballen waar Bram Rongen wel raad mee wist waren we telkens snel bij de goal van sveb.
Vele kansen en goed veldspel zorgden er voor dat de tegenstander niet aan voetballen toekwam.

Na een 25 tal minuten kwam de bal bij de uitstekend spelende Tommy die de bal met een mooie curve in de lange hoek kreeg 2-0.

Bram Kessels heerste achterin als in lang vervlogen tijden en was samen met zijn secondant Rik Lemmen heer en meester over de voorwaartsen van sveb.

Jurjen Verbong wist wel raad met de ruimtes die hem geboden werden en verdeelde het spel met snelle zuivere ballen.

Bram Rongen wist na weer een prima aanval ook op prima wijze te scoren 3-0.

Na de pauze veranderde er nietsaan het spelbeeld en werd middels balbezit de tegenstander vakkundig aan banden gelegd.

Er was minder diepte in het spel wat resulteerde in minder kansen.

Prima wedstrijd die hoop geeft voor komende bekerwedstrijden.

Zaterdag Maasbree thuis in Koningslust!