Wedstrijdverslagen

Elftal van de maand, oktober 2013
V.V. Koningslust 1

Ook dit keer wordt er weer een wedstrijdverslag gemaakt, maar niet zoals gebruikelijk door de vaste verslaggever van V.V. Koningslust 1.

Ditmaal is het de beurt aan de moeder van aanvoerder Koen Ottenheijm, Margot Ottenheijm. Daarnaast zal ook Gerard Pollaart een verslag maken als tegenpool van Margot. De thuiswedstrijd van V.V. Koningslust 1 op zondag 13 oktober a.s. is het "strijdtoneel".

Hoe wordt er naar de wedstrijd gekeken en welke dingen vallen op. Waar let iemand op.... en wat valt bijvoorbeeld helemaal niet op.... ieder mens is anders en ieder mens beleeft een wedstrijd op een andere manier.

Het verslag is gemaakt van de wedstrijd V.V. Koningslust 1 - Griendtsveen 1 op zondag 13 oktober a.s..

Klik hier voor het wedstrijdverslag van Margot Ottenheijm

Klik hier voor het wedstrijdverslag van Gerard Pollaart