Harald en Ilse van Beek van Jumbo Panningen overhandigen voetbalplaatjesalbums.

17 maart 2017 10:15

Afgelopen zaterdag (25 maart) kwamen Harald en Ilse van Beek van de Jumbo in Panningen persoonlijk de voetbalplaatjesalbums brengen. Het eerste exemplaar werd overhandigd aan voorzitter Mart van Rengs.

Vanaf maandag 27 maart ontvangen klanten van Jumbo Panningen bij € 15,-* aan boodschappen een setje met V.V. Koningslust-voetbalplaatjes gratis. Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor jou willen sparen. Op deze wijze wordt het vrij eenvoudig om alle verschillende plaatjes bij elkaar te sparen.
(kijk ook voor het bestelformulier voor mokken, posters of sleutelhangers)

Sparen en bewaren in het unieke V.V. Koningslust-verzamelalbum

Alle 267 voetbalplaatjes kunnen bewaard worden in het speciaal voor V.V. KONINGSLUST ontworpen voetbalplaatjes verzamelalbum. Ieder individueel gefotografeerd lid krijgt een gratis verzamelalbum verstrekt!

Deze gratis albums worden vanaf zaterdag 25 maart via de leiders op de vereniging verspreid. Zorg dat je het album tijdig in je bezit hebt, zodat je vliegend van start kan gaan met het sparen van alle plaatjes van V.V. Koningslust. Overige leden en geïnteresseerden kunnen het album aanschaffen bij Jumbo Panningen.

Namens het bestuur van V.V. Koningslust en Jumbo Panningen, veel spaarplezier toegewenst!

Klik hier of op het plaatje hier beneden voor het bestelformulier om rechtstreeks de mokken, posters of sleutelhanger te bestellen.

* exclusief tabak en emballage

Website Jumbo Panningen