Aanmeldingsformulier

Door het invullen en versturen van onderstaande formulier meldt je je aan als lid van V.V. Koningslust.

Zodra uw aanmelding is verwerkt ontvangt u bericht van de ledenadministrateur.
Leden die ouder zijn dan 18 jaar zijn verplicht eveneens gegevens m.b.t. het legitimatiebewijs te verstrekken.

Indien je jonger bent en al een eigen legitimatiebewijs hebt vul dan ook deze gegevens in.
indien je voorgaande vraag met "anders namelijk" hebt beantwoord, vul dan hier het type legitimatiebewijs in
Betaling van contributie vindt plaats via automatische incasso.
Hieronder vult u gegevens in, zodat wij de contributie via automatische incasso kunnen innen.
Met het invullen en verzenden van bovenstaande gegevens verklaar ik lid te willen worden van V.V. Koningslust en geef ik de vereniging toestemming de contributie via automatische incasso te innen.

(N.B. indien u niet akkoord gaat met een automatische incasso kunt u binnen 30 dagen door uw bank het bedrag laten terugstorten)

* = verplicht