Rabobank Clubkas Campagne

4 maart 2017 7:30

V.V. Koningslust doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne 2017 van de Rabobank Peel, Maas en Leudal. Dit kan veel geld opbrengen voor onze vereniging. Het geld zal met name gebruikt worden voor de afbouw van de beugelbaan.

Wie kunnen er stemmen?

Leden van Rabobank Peel, Maas en Leudal ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van maandag 13 maart tot en met zondag 26 maart brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Elke stem levert geld op voor de vereniging. Belangrijk is dus dat we massaal gaan stemmen. Let op: alleen leden van Rabobank Peel, Maas en Leudal mogen stemmen. Als je klant bent, bent je niet automatisch lid. Klanten die voor 1 januari 2017 lid zijn geworden van de bank kunnen dit jaar meestemmen tijdens de campagne.  Stemmen kan op: www.rabobank.nl/pml.