Harald en Ilse van Beek van Jumbo Panningen overhandigen voetbalplaatjesalbums.

17 maart 10:15  Afgelopen zaterdag (25 maart) kwamen Harald en Ilse van Beek van de Jumbo in Panningen persoonlijk de voetbalplaatjesalbums brengen. Het eerste exemplaar werd overhandigd aan voorzitter Mart van Rengs. meer »

4509x gelezen

Rabobank Clubkas Campagne

4 maart 7:30  V.V. Koningslust doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne 2017 van de Rabobank Peel, Maas en Leudal. Dit kan veel geld opbrengen voor onze vereniging. Het geld zal met name gebruikt worden voor de afbouw van de beugelbaan.meer »

1927x gelezen

Derde seizoen voor trainer Mark Bos

7 november 10:30  VV Koningslust heeft het contract verlengt van trainer Mark Bos. Daarmee wordt hij voor het derde jaar trainer van de selectie. Het bestuur wenst Mark veel succes toe met het derde seizoen bij VV Koningslust!

1134x gelezen

Elftalfoto's 2015-2016 gereed

10 oktober 22:30  alle nieuwe elftalfoto's zijn nu gereed en zijn ook toegevoegd aan de teampagina's..meer »

3619x gelezen

Beker- & Oefenprogramma

21 juli 21:00  Een overzicht van het oefenprogramma van onze 4 senioren teams in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Daarbij zal naast Koningslust 1, ook Koningslust 2 dit jaar bekerwedstrijden spelen. Het programma is bijgevoegd. meer »

1934x gelezen

Nieuw merk clubkleding V.V. Koningslust

5 januari 12:30  Onlangs vernamen wij het bericht dat sportmerk Masita, het merk van onze clubkleding, failliet is verklaard. Inmiddels hebben we contact gehad met Herman de Bruijn van Sport2000 de Bruijn en zijn we gekomen tot een nieuw merk voor onze kledinglijn: Hummel.meer »

4204x gelezen

Wat een talenten...

18 november 17:00  Behalve dat onze spelers en jeugdleiders voetbaltalent hebben, bleek afgelopen weekend ook weer dat er binnen onze club toch ook behoorlijk wat muzikaal talent vertoefd. De liedjesavond is weer achter de rug en leverde weer behoorlijk wat spektakel op, op de bühne.meer »

2081x gelezen

Gona 2, elftal van de maand April

31 maart 6:15  Nadat afgelopen maand een jeugdelftal in the picture stond is het in de maand april tijd om weer een seniorenelftal in het middelpunt te zetten.meer »

1998x gelezen

Clubkleding!

10 januari 19:15  Tijdens de ledenvergadering in oktober 2013 is kort stil gestaan bij het dragen van clubkleding.meer »

5070x gelezen

Nieuwjaarsreceptie 4 januari a.s.

20 december 20:15  Op zaterdag 4 januari a.s. bent u om 16.00 uur van harte welkom op onze nieuwjaarsreceptie. Tijdens deze nieuwjaarsreceptie worden er 8 jubilarissen in het zonnetje gezet! meer »

2154x gelezen

Serious Re-Kerst 2013

19 december 10:45  Vorig jaar was het een daverend succes, vandaar op herhaling: Serious Re-Kerst. Ook dit jaar organiseert het eerste elftal van V.V. Koningslust een Serious Re-Kerst en wel op zaterdag 28 december a.s. meer »