SUPER SUNDAY!!

9 mei 2011 21:00

Zondag 8 mei 2011, in heel Nederland is het moederdag.

Voor VV Koniningslust betekenen het de laatste wedstrijden van de competitie 2011, dus wordt deze volgens traditie afgesloten met een BBQ.

Het weer was prima en het zou best wel eens een mooie dag voor de club kunnen worden. Het 3e beet de spits af en doet goed zijn best de 3 punten binnen te halen om op die manier een voorbeeld te zijn voor de rest. Echter ondanks de vele kansen wist met hier helaas niet in te slagen.

Het 2e, de koploper in hun klasse, speelt tegen BEVO 3, een team waar uit nog met ruime cijfers van werd gewonnen. Na een stroeve start en het niet benutten van enkele grote kansen liepen ze toch uit naar een regelmatige 5- 0 overwinning. Deze zege werd nog mooier toen bekend was dat concurent Kronenberg had verloren en zodoende de titel binnen was. Er volgde een spontane receptie op het veld, en het gerstenat volgde niet veel later, en het bleef maar komen. Klik hier voor het wedstrijdverslag.

Hierna moest het 1e nog spelen tegen EWC, een wedstrijd waarvan de winnaar zich mocht plaatsen voor de nacompetitie. Voor een uitgebreid verslag van de wedstrijd klik hier. Het werd een zwaarbevochten zege en kon het feest dan ook voor iedereen beginnen.

Een SUPER SUNDAY voor de club, een geweldige afsluiting van het seizoen.

Volg voor het schema van de nacompetitie onze site!

Met vriendelijke groet,

Jos Lormans
Voorzitter VV Koningslust

Het fotoalbum staat online:

2011 GONA, elftal 2 kampioen en seizoensafsluiting
Bron: Jos Lormans, Voorzitter VV Koningslust