Weekendprogramma (hernieuwde wijziging door sneeuwval)

8 december 2012 12:30

De KNVB heeft besloten, naar aanleiding van het tragische overlijden van grensrechter R. Nieuwenhuizen, om aanstaand weekend alle wedstrijden van het amateurvoetbal af te gelasten.
Dit houdt in dat alle geplande wedstrijden van V.V. Koningslust én de applausdag vervallen.

V.V. Koningslust respecteert de beslissing van de KNVB en heeft het middagprogramma op zondag 9 december aangepast.

Beste leden,
naar aanleiding van het trieste voorval afgelopen weekend heeft de KNVB voor dit weekend alle wedstrijden afgelast. Dit uit respect voor de nabestaanden en om een duidelijk signaal af te geven. Wel geeft de KNVB aan om de deuren van de accomodatie te openen om te praten over dit trieste voorval. Ook V.V. Koningslust geeft hieraan gehoor.

Het was de opzet om vooraf met de seniorenelftallen en de A-elftallen (A1+A2) een onderling voetbal toernooitje op te zetten, maar gezien de weersomstandigheden moeten we dit annuleren.

Wat we nu wel doen:
De kantine zal open zijn vanaf 14.00 uur voor alle leden en supporters van V.V. Koningslust.

Hier is dan de gelegenheid om te praten over de gebeurtenis, en vooral wat kunnen/moeten we er aan doen. Want we zijn het er met zijn allen over eens:

dit mag nooit meer op de velden voorkomen!

Natuurlijk mag er ook een kaartje worden gelegd, een potje worden gedart of gewoon samen naar voetbal worden gekeken.

Wij hopen op een zo groot mogelijke opkomst.

Bestuur V.V. Koningslust.

Tot zondag 9 december a.s. op Sportpark "de Lust".
Bron: Bestuur V.V. Koningslust