Geslaagde Tennis-BBQ Koningslust 1

19 juni 2014 12:30

Afgelopen zondag 15 juni stond voor Koningslust 1 nog een afsluitende teamactiviteit op het programma. Het hele elftal, inclusief A-spelers, welke hun bijdrage hadden geleverd aan de promotie, was te gast bij LTC Bevo, waar gebruik mocht worden gemaakt van de tennisbanen, de kantine en het terras.

Doordat de promotie naar de 5e Klasse was bereikt, had het elftal zich verzekerd van een heerlijke BBQ. Dit moest natuurlijk gecombineerd worden met een sportieve activiteit.

Onder het toeziend oog van Cor Kessels werden diverse dubbelpartijen afgewerkt.

Er was een goede mix gemaakt van jong en oud en van ervaren tennissers en beginnende tennissers. Met veel enthousiasme werd er getennist, totdat de bal door de invallende duisternis echt niet meer te zien was.

Tussen de wedstrijden door werd iedereen door Cor van een drankje en door Manouk van een hapje voorzien en kon er naar het WK worden gekeken en gezellig worden gekletst.

Ook werden er door scheidend trainer Ruud van Enckevort diverse bedankjes uitgedeeld voor de drie mooie jaren welke Ruud in Koningslust heeft gehad en welke werd afgesloten met een mooie promotie. Bij deze willen we Ruud dan ook heel erg bedanken voor deze prachtige periode !

Nadat er niet meer getennist kon worden, werd er nog tot laat nagepraat over de wedstrijdjes die toch onnodig verloren waren gegaan (hè Freek Kessels & Roel Wijnands).

Eenieder was het er over eens, dat deze dag voor herhaling vatbaar is.

Een speciaal woord van dank gaat uit naar LTC Bevo en dan in het bijzonder Cor Kessels, voor de gastvrijheid en het keurig verzorgde drankje voor iedereen.

En hopelijk.......tot de volgende keer !

Klik op de foto voor het album:

Van tennis en bbq gona 1
Bron: webmaster, tekst door Robert Delissen