Koningslust VR1 - ST Melderslo/Sparta'18 VR1 (zon)

Koningslust VR1

ST Melderslo/Sparta'18 VR1 (zon)

Jill Schers (schot)
Assist: Lisa Bos
Lisa Bos (schot)
Floor van Rengs (afstandschot)
Assist: Kristy Spee
Faye Janssen (kopbal)
Assist: Kristy Spee
Kristy Spee (schot)
... (e.d.)
Kristy Spee (afstandschot)

7 mei 2023 13:00

L. van Rengs

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Op een benauwde zondag middag, starten wij maar liefst 7 minuten eerder in verband met Horst Kermis, de wedstrijd tegen Melderslo/Sparta’18 Vr1. We beginnen de wedstrijd lekker en in de tweede minuut scoren wij een doelpunt gemaakt door Lisa met een assist van Sem Karremans. 1-0

Nog geen 5 minuten later maakt Jill de 2-0 met een assist van Lisa, minuut later is het weer raak, Sem Karremans maakt de 3-0.
In de eerste 10 minuten gaat het super goed en is het eigenlijk alleen Koningslust dat kansen creeërt. In de 11e minuut goal maakt onze nummer 11, Lisa, de 4-0 met een assist van Sem Karremans.

In de 19e minuut scoort Floor van Rengs de 5-0 met een mooi schot over de keeper heen, 10 minuutjes later is het weer raak voor Floor van Rengs ditmaal met een assist van Kristy. Ons doelsaldo wordt flink gespekt vandaag, want na een klein half uur staan we met 6-0 voor.

Dit zetten we door, er wordt goed samengespeeld en de kansen worden afgemaakt. In de 35e minuut krijgen wij een corner en Kristy schiet hem fijn in, zodat Faye hem er zo mooi in kan koppen 7-0! Enkele minuten later wil Floor een voorzet geven maar schiet de bal zo over de keeper heen, hoppa 8-0! Net voor de rust maakt Kristy nog de 9-0.

We starten de 2e helft, met als opdracht: gewoon lekker zo door blijven gaan. Aan het begin van de tweede helft voetballen we veel op de helft van de tegenstander. Het voetbal is beter dan de eerste helft en de goalen blijven uiteindelijk vallen. Faye schiet de bal in de 54e minuut tegen de tegenstander aan en zo belandt hij in de goal 10-0! In de laatste 5 minuten wordt de eindstand nog wat groter gemaakt. Een mooi samenspel tussen Sem Karremans en Lisa zorgt ervoor dat onze nummer 11, Lisa, dit keer ook de 11-0 kan maken!

2 minuten voor tijd kom er een mooie plek voor een vrije trap, Lynn neemt, via de muur komt deze terug bij Kristy in de voeten. Kristy haalt uit en de 12-0 belandt onder de lat.

Einde wedstrijd 12-0!
Aanstaande woensdag mogen we alweer een wedstrijd spelen in Kessel om 20.15! Tot dan!