ST MELDERSLO/SPARTA'18 VR1 (ZON) - KONINGSLUST VR1 (ZON)

ST Melderslo/Sparta'18 VR1 (zon)

Koningslust VR1 (zon)

Faye Janssen (scrimmage)
Lynn Janssen (schot)
Faye Janssen (schot)
Assist: Lynn Janssen

26 februari 2023 10:00

P. Coenen

Sportpark De Merel
Eikelenbosserdijk 6 A
5962NV
MELDERSLO
tel. 077-3982202

Op deze koude maar zonnige ochtend stond de wedstrijd in Melderslo op het programma. Aan het begin van de wedstrijd moesten er nog een paar wakker worden van de winterslaap. Toen eenmaal iedereen wakker was begon de wedstrijd echt.

We waren veel sterker dan de tegenstander, maar er werden weinig kansen gecreëerd. De kansen wilden maar niet komen, dus moesten we het hebben van een vrije trap. Deze werd geschoten door Lisa en na wat geklungel werd de goal gemaakt door Faye. De eerste helft waren we beter, maar aan de uitslag was weinig te zien.

Ruststand: 0-1

In de tweede helft zou en moesten er meer goals gemaakt worden. Dit keer kwamen er meer kansen, maar helaas werd er niets ingeschoten. Totdat de bankzitters met een geweldig idee kwamen. Lynn in de spits zetten en ja hoor in de 74e minuut maakte onze spits een goal. Na een tijdje kwam er een mooie voorzet van Lynn, waarmee Faye de 0-3 kon maken.

Het was een rustige wedstrijd, maar we gaan met 3 punten weer naar huis! 💪

Volgende week staat de wedstrijd tegen ST SV Someren/NWC VR4 op de planning. Tot dan! ⚽️