Graslust JO19 wint weer

6034RN
NEDERWEERT-EIND
tel. 0495-632618

Na de wat gelukkige overwinning vorige week thuis in de derby tegen Kessel (als Kessel de kansen had benut, hadden wij in de eerste helft al de wedstrijd verloren), gingen we zaterdag jl. naar Nederweert om tegen het plaatselijk Eindse Boys te voetballen.
Er werd afgesproken om vanaf het begin 'hoog' te voetballen wat zoiets betekent als de tegenstander onder druk zetten of op de helft van de tegenstander voetballen.
Graslust had een overwicht alleen wist het dit nog niet om te zetten in doelpunten. In de 17e minuut een hoge bal van Teun die prima werd binnen gekopt door Sem. Een 0-1 voorsprong en tevens ruststand.
In de tweede helft wederom een overwicht voor Graslust wat enkele kansen creëerden maar ze niet benutte. In de 53e minuut een prima pass van Roel op Luc van Oijen die met een prima schoot raak schoot. Graslust kreeg nog enkele kansen om de wedstrijd op slot te gooien maar dit gebeurde niet. Uit de spaarzame kansen voor Eindse Boys volgde nog bijna de aansluitingstreffer maar gelukkig ging de bal via de buitenkant van de paal over de achterlijn. Een clean sheet en een verdiende overwinning met veel strijdlust!