Wederom een 3-2 nederlaag

Panningen 3

Karst Janssen (corner)
... (intikker)
Jeffrey Daniels (vrije trap)

2 oktober 2022 10:00

Anoniem

Sportpark Panningen-Noord
Wilhelminastraat 11
5981XW
PANNINGEN
tel. 077-3074394

In de derby tegen Panningen 3 werd opnieuw een 3-2 nederlaag geleden. Nadat we iets later begonnen aan de wedstrijd wegens hevige regen kwamen we weer vrij snel op voorsprong door een corner die in 2e instantie in het doel werd geschoten door onze aanvoerder.
Pannimnge was op een zwaar veld de betere ploeg maar door goed verdedigen en goed optreden van de keeper werd de rust ingegaan met een 0-1 voorsprong. Na de rust begonne we iets minder scherp en hiervan wist Panningen te profiteren middels 3 doelpunten.
10 minuten voor tijd wist onze linksvoor een vrije trap mooi binnen te schieten en kregen we weer hoop op een puntje.
Ondanks veel inzet lukte dit niet en moesten we 0 punten terug naar Koningslust.