VV Koningslust VR1 - SSA S.V. Lottum/GFC'33 VR1

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

De laatste wedstrijd voor de winterstop, het was ontzettend koud. We wisten van te voren dat het een zware wedstrijd zou worden. Er moest en zou gewonnen worden.

De eerste helft begonnen we sterk aan de wedstrijd, hierdoor viel er na 10 minuten de eerste goal. Daarna was het even zoeken, maar na een half uur spelen viel dan ook de 2-0. Dit gaf ons meer zekerheid voor de wedstrijd.

In de tweede helft kregen we het moeilijk. We hebben gevochten en gestreden voor de drie punten. Helaas kregen we in de 73e minuut nog een tegengoal, waardoor de laatste 20 minunten nog erg spannend werden. Gelukkig konden we de 2-1 behouden, weer 3 punten binnen!!

Nu gaan wij eventjes genieten van de winterstop, hopelijk zien we jullie 22 januari weer. Tot dan! 👋