3 punten!

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Op een regenachtige zondagochtend 2 oktober reizen we met de meiden af naar t Ven. Onderweg kregen we het bericht dat de wedstrijd is afgelast. Met z’n alle gingen we maar even verhaal halen: velden afgekeurd door de regen. “Maar we willen de wedstrijd wel bij jullie voetballen” dat lieten de meiden zich geen tweede keer zeggen en meteen nam trainer Joey actie. Na een paar telefoontjes was het geregeld en waren de meiden weer onderweg naar het mooie Koningslust samen met de dames van Venlo. Iets later dan gepland begon de wedstrijd,om half 11.

We beginnen de eerste helft vol goede moed. De 1-0 wordt al snel gemaakt door Jans Theeuwen. Daarna maakt Jans ook de 2-0 met een assist van Sem Bos. De 3-0 wordt gemaakt door Sem Karremans die alleen op het doel afstormt.

De tweede helft begint goed met een doelpunt van Sem Karremans met een assist van Jill Schers, 4-0. Karre gaat voor de Hatrick en maakt ook de 5-0 op aangeven van Sem Bos. Snoeihard schiet Kristy de 6-0 binnen. De 7-0 wordt gemaakt door Pleun Duijf met een assist van Lisa Bos. Ook krijgen we nog een penalty, deze wordt mooi in de kruising geschoten door Kristy Spee, 8-0. Karre heeft als doelstelling dit seizoen om een kopgoal te maken, zij kan een voorbeeld nemen aan Fcv die hem fijn binnen weet te koppen (wel in eigen doel) 9-0 voor ons. Het scorebord kan het niet meer aan en de 10-0 is een feit dankzij Sem Bos op aangeven van Jill Schers. En als kers op de taart, maakt de tegenstander een blunder, Lisa profiteert hiervan en maakt de 11-0, tevens ook de eindstand. Tot volgende week dan spelen we thuis tegen ST SV someren/NWC VR4!