Koppositie in the pocket!

ST SV Someren/NWC VR4 (zon)

Koningslust VR1

Kristy Spee (vrije trap)
Lisa Bos (schot)
Lisa Bos (schot)
...
Faye Janssen (schot)
Assist: Lisa Bos
... (penalty)

5 maart 2023 10:00

J. Bastiaans

Sportpark 't Root
Beatrixlaan 42
5721LZ
ASTEN
tel. 0493-691973

Alweer een wedstrijd waarbij we veel te vroeg moesten vertrekken. Vandaag stond een wedstrijd op het programma die veel betekende voor ons. De vorige keer waren we namelijk verloren van dit team. Al snel was duidelijk dat wij de betere ploeg waren. Dit werd na 20 minuten waargemaakt door een goal van Karre, 0-1. Gevolgd door een vrije trap, welke Kristy mooi raak wist te schieten, 0-2. Lisa trok dit nog even door en schiet de 0-3 binnen, tevens ook de ruststand.

Ook in de tweede helft wist Lisa al gauw het net te vinden, 0-4. Gauw hierop volgde de tegenstander, 1-4. Dit lieten we ons niet nog een keer gebeuren. Er volgde een goal van Faye, 1-5. Uiteindelijk krijgen we nog een penalty tegen voor een zogenaamde handsbal, helaas was deze raak, 2-5. Tevens ook de eindstand.

We lieten deze wedstrijd goed samenspel zien, waardoor er veel kansen zijn gecreëerd. De reservebank was ook eindelijk weer goed gevuld, wat voor Joey het wisselen bemoeilijkte. Ik citeer Joey in de rust: ‘jullie moeten het mij moeilijk maken wie ik moet gaan wisselen’. Dit was zeker het geval, iedereen was op zijn best. De welverdiende 3 punten gaan mee naar huis.

We hebben de koppositie weten te pakken, op naar het kampioenschap!

Volgende week spelen we thuis tegen VV Baarlo VR2, welke momenteel op de 3e plek staan.