Een natte zondag (vooral na de wedstrijd)

Melderslo 4 (zon)

Koningslust 3

Jacco Kempen (intikker)
Assist: Stan Vissers
Kaj Janssen (intikker)

18 september 2022 11:00

Sportpark De Merel
Eikelenbosserdijk 6 A
5962NV
MELDERSLO
tel. 077-3982202

Op deze natte zondag ochtend mag koningslust 3 vertrekken naar melderslo om daar de strijd aan te gaan met het 4e elftal.

Koningslust begint fel en dit resulteert in meerdere kansen voor de mannen van 3. Na een aantal gemiste kansen krijgt Stan de bal bij Jacco hij werk deze netjes achter de keeper van melderslo de 0 1 is een feit. Koningslust geeft weinig weg en de rust stand van 0 1 is terecht.

De 2e helft heeft vrijwel het zelfde beeld als de 1ste helft de geel zwarte meer in de aanval en er komt af en toe een klein tegenstootje van de tegenstander. De lang bevochten 2e goal valt dan uiteindelijk in de 89e minuut. Fijn spel van koningslust resulteert in een voorzet van Koen deze kan Kaj makkelijk verwerken in de goal. Vlak hierna wordt er afgefloten door de goed leidende scheidsrechter uit melderslo en kunnen de mannen naar de poorter voor een wel verdiend biertje.

Volgende week begint de competitie. De mannen mogen thuis beginnen tegen HBSV.