Weer doelpuntenfestijn

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Op een zonnige zondagmorgen begonnen we slap aan de wedstrijd en binne 2 minuten stonden we 0-1 achter door een prachtig doelpunt.
We kwamen hierna beter in de wedstrijd en wisten met goed voetbal verschillende kansen te creeren maar niet te benutten.
Toch kwamen we voor de rust op een 3-1 voorsprong door de kansen daarna wel te benutten.
Wedstrijd in de pocket zou je denken maar na de rust werd er niet mee gevoetbald en opeens stond Hegelsom met 3-4 voor.
Gelukkig wisten we snel gelijk te maken met een fantastisch afstandschot en in de laatste 10 minuten scoorden we nog 2x.
Een terechte 6-4 overwinning waar het team het zichzelf onnodig moeilijk maakte.