Graslust JO17 doet zichzelf tekort

5962NV
MELDERSLO
tel. 077-3982202

De laatste wedstrijd van het seizoen, waarbij voor beide ploegen niks meer op het spel stond behalve de eer.
Graslust wilde graag winnen; ook vanwege het feit dat dit de laatste wedstrijd was voor leider/trainer Jeffrey.
Met een andere opstelling dan normaal was Graslust in de eerste helft de dominante ploeg maar helaas werden er geen 100% kansen gecreëerd. Wel veel schoten op doel maar de doelman van Melderslo voorkwam steeds een voorsprong voor Graslust.
Russtand dus 0-0. Meteen in de 1e minuut van de 2e helft kwam Melderslo op voorsprong; balverlies en niet scherp in het duel zorgden ervoor dat een Melderslo speler vrij op Niek G. af kon dribbelen en na een prima schot was de 1-0 een feit.
Graslust pakte meteen de draad weer op en dit resulteerde in vele 100% kansen maar helaas werden deze allemaal niet benut.
In de 70e minuut een aanval via Luuk over rechts; na een scrimmage komt de bal voor de voeten van Tim en deze schiet onberispelijk op doel; 1-1. Graslust ruikt de overwinning, maar helaas lukt het niet meer om te scoren. Een ongelukkige handsbal van laatste man Teun resulteert in een strafschop voor Melderslo. Deze wordt feilloos ingeschoten en dus een 2-1 achterstand voor Graslust.
Aan de andere kant had Graslust ook een strafschop verdiend, maar de scheidsrechter zegt niet gezien te hebben dat Neil naar beneden werd getrokken.
Graslust gaat nog voor een slotoffensief waarbij Niek G., keeper die mee naar voren is gegaan, bijna koppend de gelijkmaker scoort. Daarna volgt het eindsignaal en is er teleurstelling, maar ook dit is onlosmakelijk verbonden met sport.
Positief punt is zeker dat Graslust voetballend een van haar beste wedstrijden heeft gevoetbald en hopelijk kunnen we dit meenemen naar volgend seizoen!