Graslust J017 verliest onnodig

5985NM
GRASHOEK
tel. 077-3073871

Omdat Graslust te makkelijk doelpunten tegen krijgt gaat de combinatie America/Meterik er met de punten vandoor.
Al vroeg in de wedstrijd komt de tegenstander op voorsprong door een voorzet die niet wordt geblokt en vervolgens wordt er met een boog kopbal gescoord. Graslust krijgt meer de controle over de wedstrijd en een aanval over links via Quinten brengt de bal bij Rens en deze schiet in het doel; 1-1
In de rust wordt gezegd dat we de punten in eigen huis moeten kunnen houden; Graslust begint goed in de tweede helft maar helaas worden de kansen niet benut. Geklungel in de verdediging van Graslust zorgt voor een nieuwe voorsprong voor de gasten; 1-2.
Graslust pakt de draad weer op en via een prima pass van een America/Meterik speler komt de bal bij Niek G., die richting doel rent met de bal en beheerst afrondt; 2-2. Een minuut later komen de gasten weer op voorsprong door een afstandsschot.
Graslust krijgt nog kansen op de gelijkmaker maar helaas worden deze kansen niet verzilverd. Hopelijk volgende week een overwinning in Venlo!