Graslust JO-17 wint verdiend in Melick

6074EH
MELICK
tel. 0475-533109

In het begin was het even aftasten voor de Graslust mannen, maar al vrij snel kregen we de controle over de wedstrijd wat resulteerde in een 0-1 voorsprong. Een mooie pass van Niek S werd keurig afgerond door Tim Vaessen. Graslust creëerde meerdere kansen maar helaas werden deze niet verzilverd door achtereenvolgens Quinten, Stan en Tim. Keeper Niek G. had een goede redding op een schot van FC Roerdalen.
In de pauze werd gezegd dat een overwinning tegen FC Roerdalen mogelijk moest zijn. Meteen na rust de 0-2 scoren en de wedstrijd zou als het ware zijn gespeeld.
Het liep echter anders; FC Roerdalen kreeg te veel ruimte en Graslust kreeg de bal achterin niet weg. Uit een kluts kwam de bal bij een speler van FC Roerdalen en deze had een mooie lobbal over de te ver voor zijn doel staande Niek G.
Graslust creëerde weinig tot geen kansen en de leiders grepen in; Neil in de spits, Teun laatste man en Tim middenveld.
Het had vrijwel meteen resultaat; een lange vrije trap van Teun komt bij Neil en deze soleert door de verdeding van FC Roerdalen en schiet prima raak.
Graslust heeft weer de controle, maar het blijft spannend. In de 81e minuut een prima pass van Niek S door het midden op Rens, die keurig over de keeper de 1-3 maakt. Snel daarna volgt het eindsignaal van de goed leidende scheidsrechter.
Volgende week spelen we uit tegen combinatie GFC/Lottum. Wederom een overwinning?