Terecht gelijkspel

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Tegen de mannen uit FCV Venlo werd na een 0-2 achterstand toch nog een gelijkspel behaald.
Onder mooie omstandigheden op een hard veld werd er zeer slecht aan de wedstrijd begonnen.
Na 20 minuten, waarbij het gelukkig nog 0-0 was, kwamen we beter in de wedstrijd en werden er ook enkele kansen gecreeerd die niet leiden tot een doelpunt. In de laatste 10 minuten voor de rust wisten de gasten 2x te scoren door slecht ingrijpen van Koningslust 2.
Na de thee werd er meer druk gezet op de tegenstander en na 1 uur kregen we hulp van een FCV speler middels een eigen doelpunt.
En na 75 minuten werd het door een verzilverde penalty 2-2. We gingen voor de overwinning en dit lukte nog bijna maar de bal rolde langzaam
tegen de paal. Ala met al een terechte uitslag.