Doelpuntenfestijn in Horst

5961NJ
HORST
tel. 077-3983302

Op een vroege, zonnige morgen in Horst werd er een nederlaag geleden tegen de mannen van Wittenhorst.
Door het koude weer werd er op een van de kunstgrasvelden gevoetbald. Dit was toch een voordeeltje voor de thuisclub.
Na een snelle achterstand wisten we uit een van de spaarzame kansen de gelijkmaker te produceren.
Door een slippertje van de keeper werd het 2-1 maar toch wisten we voor rust door een mooi schot op 2-2 te komen.
Na de rust kwamen er veel kansen voor beide ploegen en vrij snel kwamen we met 2-3 voor. Maar we waren nog niet uitgejuichd of het
het stond ineens 4-3. Ook na de 5-3 bleven we nog geloven in een goed resultaat en hierdoor werd het een open wedstrijd met dus veel kansen. Helaas viel de 5-4 pas in blessuretijd anders was een gelijkspel zeker mogelijk geweest.