Grote overwinning in America

Leroy Janssen (intikker)
Leroy Janssen (intikker)
Bram Rongen (scrimmage)
Jeffrey Daniels (vrije trap)
... (e.d.)

14 november 2021 11:00

B. Janssen

Sportpark Erica
Gerard Smuldersstraat 95
5966NS
AMERICA
tel. 077-4641212

Na 1 week vertraging wegens de concerten van Rowen Heze werd de wedstrijd tegen America 3 gespeeld.
Er werd goed begonnen aan de wedstrijd en met tal van goede combinaties werd America in de 1e 25 minuten helemaal weggespeeld.
Dit resulteerde in een 0-3 voorsprong. Daarna werd er iets minder secuur gevoetbald maar er werden toch nog verschillende kansen uitgespeeld. Alleen leverde dit voor de rust geen treffer meer op.
Na de rust werd het voetbal er niet beter op. Na 10 minuten in de 2e helft wist America de 1-3 te maken met een prachtige treffer.
Gelukkig maakten we vrij snel hierna met een vrije trap de 1-4. Het voetballen bleef vrij rommelig maar de kansen bleven ontstaan voor Koningslust 2. Hiervan werden er nog maar 2 benut. Een terechte overwinning die door de vele kansen te laag uitviel.