Wedstrijd in het zonnetje.

Janna Coenen (schot)

9 oktober 2021 11:45

J.B.D. Beuken

Sportpark Terworm
Koekoeksweg 2
6411RX
HEERLEN
tel. 045 -5112276

Bij aankomst in Heerlen scheen het zonnetje al behoorlijk.
Iedereen had er zin in, ons eigen team was vandaag aangevuld met Mirthe, Suus, Demi en Els van de JO-15 dus spelers en wissels genoeg.
Direct na de aftrap was de concentratie nog niet op het gewenste niveau en hiervan werd door Heerlen gelijk gebruik gemaakt om er een in te trappen.
Wat later in de eerste helft kon Heerlen nogmaals scoren uit een corner.
De wedstrijd leek gelijk op te gaan maar onze dames hadden het voor de goal van de tegenstander lastig om te scoren.
Met goede moed begonnen we aan de tweede helft, hierin wist Janna ook te scoren waardoor de moed er weer inkwam en we van de 0 afwaren.
Echter nog geen 3 minuten later trapte Heerlen er ook weer een in.
De inzet van de meiden bleef goed maar tot een doelpunt kwam het niet meer voor ons, wel scoorde Heerlen tegen het einde van de wedstrijd nog de 4-1.
Complimenten voor onze keepster Jans dat het bij 4 tegendoelpunten gebleven is dankzij verschillende mooie reddingen.