Kleine nederlaag in Egchel

5981BP
PANNINGEN
tel. 077-3071007

Vandaag staat de 1ste wedstrijd van de 2 Europese weken van Gona 3 op het programma. Op bezoek in Egchel gaan we weer strijden voor de 3 punten.

Om 19:31 start de avondwedstrijd in Egchel. Na een aantal minuten spelen raken wij al de lat. Een voorzet van Christian komt op het hoofd van Rick die de lat raakt. Na 20 minuten spelen gebeurt er een unicum. Harm kopt de bal weg na een hoekschop van de thuisploeg. Na een half uur spelen is Egchel dicht bij de openingstreffer. Freek weet de bal gelukkig uit het doel te houden. Met veel hobbel en geknommel in de 1ste helft is het na 45 minuten dan rust.

Rust.

Na 5 minuten in het kleedlokaal kwam de scheidsrechter ons al halen voor de 2de helft. Waarschijnlijk omdat het al erg donker werd op het veld ondanks de 8 lampen langs het veld. Na 5 minuten in de 2de helft komen wij op achterstand. Freek kan een slechte terugspeelbal niet goed verwerken en de thuisploeg profiteert hier maximaal van. Lang kunnen zij hier niet van genieten. Stan geeft de assist op Koen die koelbloedig afrond. Egchel komt ook snel weer op voorsprong. Een schot van randje 16 gaat langs de paal in ons doel. Hierna wordt er nog veel gehotseknots en ligt het spel veel stil door rumoer op het veld. Kansen komen er niet meer en helaas staat de 2-1 als eindstand op het scorebord.

Een nederlaag tegen Egchel op een matig donker veld. Aanstaande zondag staat de thuiswedstrijd tegen IVO op het programma (mocht de winter dit toelaten).